G R E E N A P P L E K U

GreenAppleKu

Wednesday, June 22, 2011

Pictureless Wednesday...

Assalamualaikum dan selamat malam buat sahabat bloggers...

Haaa...terkejut kan?..semua orang asik dengan Wordless Wednesday, tapi mylady plak jauh terpesong...pictureless wednesday plak..ikut suka suki dia jek kan?...citernya cenggini..sebelum balik keje, nak wat posting Wordless Wednesday..try nak upload picture, takleh..masa tu guna pc kat opis..ahhh..sahh pc nih mengong...so, guna plak laptop...aikkk...laptop pun takleh...ahhh..nih mesti kena block ni...!@#$%^..konon2 marah la tu..balik umah, terus on laptop...semangat berkobar2 nak resubmit posting..aiiikkk..sama gak...try ngan iPad...pun sama gak..try ngan iphone...sahhhhhhhhhhhh...bukan salah network...salah blogger nih...bila tengok2 posting, ada gak kawan2 yang mengadu hal yang sama...

So, inilah dia...Pictureless Wednesday entry..esok kalau dah boleh, mylady repost balik le entry2 yang tersangkut tu ek..till then....

4 comments:

amniey91 Best Blogger Tips

haha..xnak bagi wordless wednesday la tu...haha..:D

mrs redzuan Best Blogger Tips

hehe saya sempat update WW pepagi...lepas tu mmg tak dpt dah nak upload pic..

Mylady Best Blogger Tips

@amniey91..mungkin betul jugak kata awak tu..blogger tak bagi wat WW kot..dok asyik upload picture jek diaorang nih, sampai penuh server aku..hehehe

Mylady Best Blogger Tips

@mrs redzuan itu la..geram betul..apalah maknanya blog tanpa pic kan?..mesti buhsan gila...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi