G R E E N A P P L E K U

GreenAppleKu

Tuesday, June 14, 2011

I'm back!!

Assalamualaikum dan selamat malam wahai sahabat bloggers sekelian...

Wazzup..wazzup...yeah..mylady is back to Penang..semalam balik dari KL, sampai penang dah hampir tengah malam..nak on laptop pun tak larat..ye..memang kitaorang purposely balik semalam sebab nak elakkan traffic jam disebabkan cuti sekolah dah berakhir..

Dan hari ni gi opis, jeng jeng jeng...beratus2 email berbaris menunggu...then, attend meeting plak...aduh, letihhh..anyway, mylady really enjoy spending time in KL..rasa seronok tengok KL yang pesat membangun..asal pergi jek, KL akan berubah wajah...Hopefully KL akan terus maju dan membangun dan di kenali di mata dunia...

p/s: naper la Penang takde LRT ek..kalau ada, confirm masalah kesesakan lalu lintas dapat diatasi...

2 comments:

GreenAppleKu.com Best Blogger Tips

Ingatkan dah kena pukau..lama menyepi diri..

Mylady Best Blogger Tips

@GreenAppleKu.com Hehehe..bercuti panjang..puas hati aku...pastu, balik dari bercuti, kerja pun memanjang menunggu...padan muka aku...hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi