G R E E N A P P L E K U

GreenAppleKu

Thursday, July 28, 2011

Sleepiness Thursday..

Assalamualaikum dan selamat petang buat sahabat bloggers..

Haa..3 hari jek lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak..bulan yang mulia...So, camne? dah bersedia ke? Hopefully tahun ini kita dapat menambahkan ibadah kepadaNya..

Mylady ngantuk sebenarnya ni...tu yang terhasilnya sleepiness Thursday..hahaha...pandai2 jek ek reka sleepiness Thursday pulak...sebenarnya, masa mylady dok blogwalking hari tu, ada jumpa this quote..cam best jek quote nih..so, let me share it with you guys out there! :-)


Rasanya ramai yang pernah ada dalam situasi macam ni...bertahan atau bersabar disebabkan bimbang dan malu dengan penerimaan dan kata-kata orang sekeliling...Ada kekasih yang makan hati dengan kelakuan pasangannya dan di telan bulat2 begitu saja disebabkan malu kerana dulu menggembar gemburkan bahawa kekasihnya itulah kekasih paling hebat didunia...sanggup hidup berpura-pura, tapi makan hati...as what the picture said, sometimes leaving is better than staying as it'll makes things worst. Kalau rasa kekasih tu dah mula buat perangai, buat apa nak ditunggu lagi..Waktu bercinta ni, bolehlah nak breakup ke apa ke..tapi, what will happen if you choose to stay, get married, and then what?..Still nak makan hati berulam jantung lagi ke?..Come on..get up and make your mind!..InsyaAllah..ada yang lebih baik menanti mu disana...Mylady pernah dengar satu pepatah nih "Kalau kena pilih antara orang  yang sayangkan kita dengan orang yang kita sayang, lebih baik pilih orang yang sayangkan kita...sebab dia akan sayangi dan hargai kita sampai bila-bila"..tapi, kalau orang yang sayangkan kita dan orang yang kita sayang tu is the same person - Alhamdulillah, syukur diatas rahmatNya..:-)

p/s : yeah..hilang rasa mengantuk selepas memerah otak untuk buat posting nih..hehhe

2 comments:

paridah Best Blogger Tips

luahkan saja apa yang terbuku di hati...

Mylady Best Blogger Tips

@paridah Kak Paridah..thanks ye sebab sudi singgah ke blog yang tak seberapa ni...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kongsi Resepi